Počet záznamov: 1  

Význam uplatňovania marketingovej stratégie v organizáciách so zavedeným systémom manažérstva

  1. Názov Význam uplatňovania marketingovej stratégie v organizáciách so zavedeným systémom manažérstva : diplomová práca
    Autorské údajeVeronika Rybárová, školiteľ: Ľubica Knošková
    Autor Rybárová Veronika
    Ďalší autori Knošková Ľubica (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 88 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920681

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce861.5 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.