Počet záznamov: 1  

Cielenie online reklamy s využitím štatistických metód

  1. Názov Cielenie online reklamy s využitím štatistických metód : dizertačná práca
    Autorské údajeRomana Šipoldová, školiteľ: Erik Šoltés
    Autor Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Ďalší autori Šoltés Erik (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra štatistiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 119 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * reklama * metódy štatistické * modely
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra920328

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBverejne dostupné
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    920328SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.