Počet záznamov: 1
Cielenie online reklamy s využitím štatistických metód
Názov Cielenie online reklamy s využitím štatistických metód : dizertačná práca Autorské údaje Romana Šipoldová, školiteľ: Erik Šoltés Autor Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Ďalší autori Šoltés Erik (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra štatistiky Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 119 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * reklama * metódy štatistické * modely Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 920328
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.4 MB verejne dostupné kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 920328 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1