Počet záznamov: 1  

Marketing Management in Retail in the Context of the Growing Trend of Electric Vehicles

  1. Názov Marketing Management in Retail in the Context of the Growing Trend of Electric Vehicles
    Preklad názvuMarketingový manažment v maloobchode v kontexte rastúceho trendu elektrických vozidiel
    Autorské údajeLucia Malíčková, Matúš Dzuro, Barbara Barilová, Rastislav Lauko
    Autor Malíčková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Barilová Barbara EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lauko Rastislav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 11, no. 3 (2022), pp. 1291-1299 online. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309
    DOI 10.18421/TEM113-38
    PoznámkyKEGA 032EU-4/2020. - KEGA 030EU-4/2022. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá maloobchod * distribúcia * demografia * spotrebitelia * elektromobily
    AnotáciaHodnotenie demografickej štruktúry a jej trendy. Maloobchodné predajne v Bratislavskom kraji. Výhody pre maloobchodné zariadenia. Elektromobilita a jej pozitívne účinky na obchodné reťazce.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00323-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF677.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.