Počet záznamov: 1  

Vplyv použitia webkamier na strane študentov v procese synchrónnej online výučby

  1. Názov Vplyv použitia webkamier na strane študentov v procese synchrónnej online výučby
    Preklad názvuThe Impact of the Use of Webcams on the Part of Students in the Process of Synchronous Online Teaching
    Autorské údajeJanka Kopaničová, Tatiana Damašková
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Damašková Tatiana EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 33, č. 2-3 (2022), s. 11-22. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vyučovanie * internet * hodnotenie výskumu * vzdelávanie elektronické * technológie nové * vedomosti
    AnotáciaZámerom online výučby je dosahovať porovnateľné výsledky s prezenčnou výučbou, použitím iných nástrojov. Pozitívny efekt použitia webkamier pri online výučbe na zapamätanie učiva a interakciu študentov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00714-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2-3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF459.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.