Počet záznamov: 1  

Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa

  1. Názov Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment)
    Autorské údajeŠtefan Žák
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2022. - 100 s.
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-225-4959-2
    Druh dokumentuprehľady (obzory)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * vodcovstvo * influencer marketing
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra919688, 919689

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    919688SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    919689SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.