Počet záznamov: 1  

European Market’s Cultural Zones of Homogeneity: Hierarchical Clustering Analysis

  1. Názov European Market’s Cultural Zones of Homogeneity: Hierarchical Clustering Analysis
    Preklad názvuKultúrne zóny homogénnosti európskeho trhu: hierarchická zhluková analýza
    Autorské údajePeter Štetka, Nora Grisáková, Iveta Kufelová
    Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Global Business Conference 2022 Proceedings : Reshaping Customer-Oriented Business. Pp. 156-168 online. - Zagreb : Innovation Institute, 2022 ; Annual Global Business Conference Reshaping Customer-Oriented Business. ISSN 1848-2252
    PoznámkyVEGA 1/0646/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Heslá analýza zhluková * klaster * kultúra * segmentácia * stratégia marketingová * trh * Európa
    AnotáciaIdentifikácia špecifických kultúrnych segmentov, t. j. klastrov v rámci európskeho trhu, ktoré možno z pohľadu marketérov definovať ako zónu kultúrnej homogénnosti, čo umožňuje obchodníkom vytvárať a uplatňovať jednotné marketingové stratégie, taktiky, a programy pre každý segment s využitím silných stránok lokalizácie pri zachovaní primeranej úrovne globálneho prístupu, t. j. optimalizovaná glokácia. Segmentácia uvedená v tomto článku bola vykonaná pomocou hierarchickej zhlukovej analýzy a ďalších priradených metód.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00364-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF396.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.