Počet záznamov: 1  

Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating an Optimal Marketing Communication Mix

  1. Názov Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating an Optimal Marketing Communication Mix
    Preklad názvuDigitálne vs. tradičné: vybrané názory na vytváranie optimálneho marketingového komunikačného mixu
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Markovič, Róbert Világi
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Global Business Conference 2022 Proceedings : Reshaping Customer-Oriented Business. Pp. 123-124 online. - Zagreb : Innovation Institute, 2022 ; Annual Global Business Conference Reshaping Customer-Oriented Business. ISSN 1848-2252
    Poznámkyabstrakt. - VEGA 1/0140/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Heslá komunikácia marketingová * mix komunikačný * zákazníci * médiá * internet
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00364-006, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.