Počet záznamov: 1  

Ako zvládnuť vypäté situácie s klientom?

  1. Názov Ako zvládnuť vypäté situácie s klientom?
    Autorské údajeDušan Straňák
    Autor Straňák Dušan
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 14, č. 3 (2022), s. 57-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2022. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zákazníci * pracovníci * agresia * situácia sociálna * konflikty * emócie
    AnotáciaTakmer každý pracovník so zákazníkmi sa stretol s vypätou situáciou, závisiacou od rozličných faktorov. Vo väčšine zákazníci nereagujú emotívne bez príčiny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.