Počet záznamov: 1  

Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

  1. Názov Udržitelnost z pohledu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
    Autorské údajeVáclav Koukolíček
    Autor Koukolíček Václav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 3 (2022), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * udržateľnosť * prostredie životné * spoločnosti * recyklácia odpadu * obaly * Česko * Slovensko
    AnotáciaUdržateľnosť ako strategická priorita spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Významné marketingové aktivity spoločnosti. Uhlíková neutralita do roku 2040, zelený vozový park, recyklovateľné PET fľaše, zlepšenie recyklovateľnosti obalov a KeelClip - unikátne riešenie z kartónového papiera. Podpora lokálnych komunít, partnerstvá s dosahom a pravideľný report udržateľnosti. Starostlivosť o vodu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.