Počet záznamov: 1  

Systematický rozvoj třídění a recyklace odpadu a jeho marketing

  1. Názov Systematický rozvoj třídění a recyklace odpadu a jeho marketing
    Autorské údajeLucie Müllerová
    Autor Müllerová Lucie
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 3 (2022), s. 26-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá recyklácia odpadu * odpad * marketing * siete sociálne * vzdelávanie * Česko
    AnotáciaSystematický rozvoj triedenia a recyklácia odpadu z obalov v Českej republike. Komunikácia a podpora triedenia odpadu prostredníctvom televízie, sociálnych sietí a tlače. Vzdelávací program a akcie pre verejnosť - Tonda Obal, akcie pre verejnosť a hudobný festival.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.