Počet záznamov: 1  

Nové možnosti marketingové komunikace ve zdravotnictví - guerilla marketing

  1. Názov Nové možnosti marketingové komunikace ve zdravotnictví - guerilla marketing
    Autorské údajeJana Kafková, Pavlína Zímová
    Autor Kafková Jana
    Spoluautori Zímová Pavlína
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 3 (2022), s. 28-29. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * marketing * zdravotníctvo * zdravie * guerilla marketing * Česko
    AnotáciaVoľba marketingovej komunikačnej stratégie v zdravotníckom zariadení. Najčastejšie využívané nástroje komunikačného mixu v zdravotníckych zariadeniach v Českej republike. Definovanie guerilla marketingu, jeho marketingové taktiky a využitie v marketingovej komunikácii zdravotníckych zariadení.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.