Počet záznamov: 1  

Trade Marketing, Category Management and Shopper Marketing

  1. Názov Trade Marketing, Category Management and Shopper Marketing : Organizational Trends in Consumer Goods Marketing and Sales
    Autorské údajeRené Schmutzler
    Autor Schmutzler René
    Vydavateľské údajeHamburg : WHU Publishing , 2016. - 231 s.
    ISBN978-3-7323-8010-7 (paperback) , 978-3-7323-8011-4 (hardcover)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing nákupný * manažment kategórií * obchod * predaj
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra920354

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    920354SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.