Počet záznamov: 1  

Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour

  1. Názov Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour
    Preklad názvuNeuromarketing ako nástroj získávania údajov v spotrebiteľskom správaní
    Autorské údajeRóbert Hula
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 20-33 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022 / Antal Jarolím ; Bič Josef ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113
    DOI 10.18267/pr.2022.kre.2454.3
    PoznámkyI-22-107-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá neuromarketing * metódy * pozorovanie momentkové * pokrok * pokrok technický * pokrok technologický * spotrebitelia
    AnotáciaNeuromarketing, ako ideálny nástroj získavania údajov o spotrebiteľskom správaní. Hodnotenie názorov spotrebiteľov na neuromarketingový výskum, pomocou neuromarketingových nástrojov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00246-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF685 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.