Počet záznamov: 1
Basic Differences Between Advertising and Sales Promotion in the Communication Mix
Názov Basic Differences Between Advertising and Sales Promotion in the Communication Mix Preklad názvu Základné rozdiely medzi reklamou a podporou predaja v komunikačnom mixe Autorské údaje Janka Kopčáková Autor Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022) : Reviewed Proceeding of Posts from an 18. International Scientific Conference, May 18th – 20th, 2022, Košice - Rajecké Teplice. P. 7 online. - Košice : KKM PHF, 2022 / Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4975-2 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podpora predaja * marketing * mix komunikačný * reklama Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00380-004, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1