Počet záznamov: 1  

The Application of Lagrange Multipliers in Consumer Choice Theory

  1. Názov The Application of Lagrange Multipliers in Consumer Choice Theory
    Súbežný názovVyužití Lagrangeových multiplikátorů v teorii spotřebitelské volby
    Autorské údajePetr Mach
    Autor Mach Petr
    Zdrojový dokument Acta VŠFS : Economic Studies and Analyses : Reviewed Scientific Journal : ekonomické studie a analýzy : vědecký recenzovaný časopis. Vol. 16, no. 1 (2022), pp. 63-75. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2022. ISSN 1802-792X
    DOI 10.37355/acta-2022/1-04
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá multiplikátor * ekonómia * spotrebitelia
    AnotáciaTeória spotrebiteľskej voľby vyvinutá Irvingem Fisherem, Francisem Edgeworthem, Vilfredem Paretem a Johnem Hicksem. Trojrozmerná úžitková funkcia ako alternatíva k indiferenčným krivkám. Definícia ekonómie a história indiferenčných kriviek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF502.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.