Počet záznamov: 1
The Application of Lagrange Multipliers in Consumer Choice Theory
Názov The Application of Lagrange Multipliers in Consumer Choice Theory Súbežný názov Využití Lagrangeových multiplikátorů v teorii spotřebitelské volby Autorské údaje Petr Mach Autor Mach Petr Zdrojový dokument Acta VŠFS : Economic Studies and Analyses : Reviewed Scientific Journal : ekonomické studie a analýzy : vědecký recenzovaný časopis. Vol. 16, no. 1 (2022), pp. 63-75. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2022. ISSN 1802-792X DOI 10.37355/acta-2022/1-04 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá multiplikátor * ekonómia * spotrebitelia Anotácia Teória spotrebiteľskej voľby vyvinutá Irvingem Fisherem, Francisem Edgeworthem, Vilfredem Paretem a Johnem Hicksem. Trojrozmerná úžitková funkcia ako alternatíva k indiferenčným krivkám. Definícia ekonómie a história indiferenčných kriviek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 502.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1