Počet záznamov: 1  

Marketing Management on the Organic Products Market - Key Concepts, New Trends and Experiences from Montenegro

  1. Názov Marketing Management on the Organic Products Market - Key Concepts, New Trends and Experiences from Montenegro
    Autorské údajeDragana Ćirović, Boban Melović, Branislav Dudić
    Autor Ćirović Dragana
    Spoluautori Melović Boban
    Dudić Branislav
    Vydavateľské údajePraha : Wolters Kluwer ČR , 2022. - 195 s.
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-80-7676-427-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * poľnohospodárstvo ekologické * produkty * trh potravinový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * manažment značky * benchmarking * marketing environmentálny
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra920496

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    920496SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.