Počet záznamov: 1  

Krízy testujú obchodné centrá

  1. Názov Krízy testujú obchodné centrá
    Autorské údajeTatiana Kapitánová
    Autor Kapitánová Tatiana
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 67 (9-10) (2022), s. 20-22. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá kríza * centrá obchodné * inovácia * hodnota pridaná * reťazce obchodné * pandémia
    AnotáciaNajprv ich životaschopnosť preverila pandémia, teraz si budú musieť poradiť s vysokými cenami energií a infláciou. Navyše, dlhodobým rivalom je pre ne internetový predaj, ktorý poskytuje nakupovanie z pohodlia domova. Obchodné centrá však svojou silou stále priťahujú množstvo zákazníkov. Ak chcú pre spotrebiteľov ostať atraktívne aj v budúcnosti, nevyhnú sa inováciám, ktoré menia nakupovanie na zážitok a prinášajú pridanú hodnotu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 67

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.