Počet záznamov: 1
Sustainability – Integration and Communication in German Manufacturers
Názov Sustainability – Integration and Communication in German Manufacturers Preklad názvu Udržateľnosť – integrácia a komunikácia u nemeckých výrobcov Autorské údaje Marcus Diedrich Autor Diedrich Marcus Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 2 (2022), s. 2-15. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2022.17.2.1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá udržateľnosť * výrobcovia * manufaktúry * produkty * proces výrobný * stratégia podnikateľská * výhody konkurenčné * komunikácia firemná Anotácia Manufaktúra je kompletnou výrobnou organizáciou spotrebného tovaru, technického tovaru alebo potravín – v každom prípade fyzických produktov. Na rozdiel od remeselníckych podni kov vyrába manufaktúra výrobky sériovo, čo znamená, že sa dajú kúpiť viackrát za dlhší čas. Výsledkom je sortiment tohto výrobcu. Produkty manufaktúry sa vyznačujú vysokou úrovňou vertikálnej integrácie – zvyčajne od suroviny cez celý výrobný proces až po hotový výrobok pod jednou strechou určených pre maloobchodníkov alebo zákazníkov. Vyrábané produkty sú vo svojej podstate udržateľné, pretože sú navrhnuté na dlhodobé používanie. Manufaktúry sú zvyčajne rodinné firmy, ktoré fungujú ekonomicky udržateľným spôsobom. Ale čo ostat né dimenzie udržateľnosti, teda ekologická a sociálna? Je udržateľnosť zakotvená v stratégii spoločnosti? Považuje sa udržateľnosť za konkurenčnú výhodu a prejavuje sa v podnikovej komunikácii? Na tieto otázky odpovedá predložený príspevok. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
článok
Počet záznamov: 1