Počet záznamov: 1
Influence of Czech Consumers’ Education Level on Preferences for Sustainable Retailers and Products
Názov Influence of Czech Consumers’ Education Level on Preferences for Sustainable Retailers and Products Preklad názvu Vplyv úrovne vzdelania českých spotrebiteľov na preferencie udržateľných maloobchodníkov a produktov Autorské údaje Eva Jaderná, Hana Volfová Autor Jaderná Eva Spoluautori Volfová Hana Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 2 (2022), s. 26-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2022.17.2.3 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * maloobchod * správanie spotrebiteľa * udržateľnosť * vzdelanie * environmentalistika * prieskum * Česko Anotácia Environmentálne vzdelávanie a udržateľnosť. Nové fenomény v spotrebiteľskom správaní. Udržateľnosť v maloobchode. Vnímanie udržateľných predajcov a udržateľných produktov českými spotrebiteľmi - prezentácia výsledkov dotazníkového prieskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
článok
Počet záznamov: 1