Počet záznamov: 1  

Influence of Czech Consumers’ Education Level on Preferences for Sustainable Retailers and Products

  1. Názov Influence of Czech Consumers’ Education Level on Preferences for Sustainable Retailers and Products
    Preklad názvuVplyv úrovne vzdelania českých spotrebiteľov na preferencie udržateľných maloobchodníkov a produktov
    Autorské údajeEva Jaderná, Hana Volfová
    Autor Jaderná Eva
    Spoluautori Volfová Hana
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 2 (2022), s. 26-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2022.17.2.3
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * maloobchod * správanie spotrebiteľa * udržateľnosť * vzdelanie * environmentalistika * prieskum * Česko
    AnotáciaEnvironmentálne vzdelávanie a udržateľnosť. Nové fenomény v spotrebiteľskom správaní. Udržateľnosť v maloobchode. Vnímanie udržateľných predajcov a udržateľných produktov českými spotrebiteľmi - prezentácia výsledkov dotazníkového prieskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.