Počet záznamov: 1  

Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems

  1. Názov Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22
    Autorské údajeProceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková, Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová
    Ďalší autori Hanuláková Eva (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Krzywonos Małgorzata (Recenzent)
    Vančová Aneta (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2022. - 125 s.
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-80-225-4991-2
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spotrebitelia * neuroveda * podnikanie * udržateľnosť * výkonnosť podniku * marketing * technológie inteligentné * neuromarketing
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Odkazy (9) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra921354, 921355
    Archív EPCE22 00455-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené2 MBdostupné po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    921354SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    921355SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance  Based on Modern Intelligent Systems

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.