Počet záznamov: 1
Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems
Názov Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 Autorské údaje Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková, Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová Ďalší autori Hanuláková Eva (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Krzywonos Małgorzata (Recenzent) Vančová Aneta (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2022. - 125 s. Vydanie 1st Edition ISBN 978-80-225-4991-2 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá spotrebitelia * neuroveda * podnikanie * udržateľnosť * výkonnosť podniku * marketing * technológie inteligentné * neuromarketing Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Odkazy (9) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 921354, 921355 Archív EPC E22 00455-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 2 MB dostupné po prihlásení Signatúra Lokácia Dislokácia Info 921354 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 921355 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1