Počet záznamov: 1
Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines
Názov Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines Preklad názvu Rámec pre konceptualizáciu spotrebiteľskej neurovedy a príbuzných neurovedeckých disciplín Autorské údaje Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 5-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuroveda * neuromarketing * etika * správanie spotrebiteľa * manažment Anotácia Spotrebiteľská neuroveda predstavuje oblasť výskumu, hľadájúcu vysvetlenia spotrebiteľského správania na základe mozgovej aktivity pomocou neurovedeckých metód. Umožňuje dosiahnuť inovatívne riešenia pre obchod, manažment a marketing, ktoré určujú ich realizovateľnosť v digitálnom prostredí, ako aj v oblasti umelej inteligencie pri dodržaní neuroetických zásad. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00455-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 509.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1