Počet záznamov: 1  

Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines

  1. Názov Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines
    Preklad názvuRámec pre konceptualizáciu spotrebiteľskej neurovedy a príbuzných neurovedeckých disciplín
    Autorské údajeEva Hanuláková, Ferdinand Daňo
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 5-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuroveda * neuromarketing * etika * správanie spotrebiteľa * manažment
    AnotáciaSpotrebiteľská neuroveda predstavuje oblasť výskumu, hľadájúcu vysvetlenia spotrebiteľského správania na základe mozgovej aktivity pomocou neurovedeckých metód. Umožňuje dosiahnuť inovatívne riešenia pre obchod, manažment a marketing, ktoré určujú ich realizovateľnosť v digitálnom prostredí, ako aj v oblasti umelej inteligencie pri dodržaní neuroetických zásad.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00455-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF509.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.