Počet záznamov: 1  

Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies

  1. Názov Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies
    Preklad názvuTrendy vo využívaní neuromarketingových nástrojov vybranými neuromarketingovými spoločnosťami
    Autorské údajeRóbert Hula, Marek Kukura
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 26-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * neuroveda * marketing * metódy * spoločnosti * rozhodovanie nákupné
    AnotáciaNeuromarketing sa zameriava na procesnú stránku spotrebiteľského rozhodovania. Je nástrojom, vysvetľujúci prečo, na základe čoho a podľa akých kritérií prebieha spotrebiteľské rozhodovanie. Prezentácia vybraných neuromarketingových spoločností a centier pre riešenie neurovedeckých spotrebiteľských problémov, ich nástroje a portfólio služieb. Popis aktuálnych a na trhu špecifických trendov, aj rozdielov z pohľadu územného zamerania podnikov a na základe ich produktového portfólia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00455-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF515 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.