Počet záznamov: 1  

Identification of Neuromarketing Techniques Usable in Digital Marketing

  1. Názov Identification of Neuromarketing Techniques Usable in Digital Marketing
    Preklad názvuIdentifikácia neuromarketingových techník použiteľných v digitálnom marketingu
    Autorské údajeMartin Kuchta, Peter Červenka
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 39-47. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * neuroveda * výskum * testy * mapy * predaj * techniky reklamné
    AnotáciaIdentifikácia neuromarketingových techník, priamo využiteľných v digitálnom prostredí, či prostredníctvom digiálnych alternatív bez potreby zapojenia ďalšieho hardvéru, ktorý nie je súčasťou bežných zariadení na prehliadanie internetu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00455-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF543.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.