Počet záznamov: 1  

Marketing Search Engines as Part of the Application of Artificial Intelligence to the Customer

  1. Názov Marketing Search Engines as Part of the Application of Artificial Intelligence to the Customer
    Preklad názvuMarketing vyhľadávačov ako súčasť aplikácie umelej inteligencie pre zákazníka
    Autorské údajeMichal Jankovič, Michal Vávra
    Autor Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Vávra Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 83-94. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing elektronický * inteligencia umelá * nástroje marketingové * spotrebitelia * internet
    AnotáciaUmelá inteligencia je súčasťou marketingových nástrojov digitálneho marketingu. S komponentami, ako strojové učenie a hlboké učenie, poskytuje hodnotenie, vytvorené vplyvom spotrebiteľského správania na internete. Spolupráca medzi systémom, obchodníkom a spoločnosťou smerom k cieľovému spotrebiteľskému segmentu. Aplikácia umelej inteligencie v marketingových vyhľadávačoch s dôrazom na SEO a vyhodnotenie z pohľadu funkcie AI v marketingových aktivitách. V súčasnosti je SEO AI od Google užívateľsky prívetivejšie, funkčnejšie a pokrokovejšie, než konkurencia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00455-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené442.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.