Počet záznamov: 1
Marketing Search Engines as Part of the Application of Artificial Intelligence to the Customer
Názov Marketing Search Engines as Part of the Application of Artificial Intelligence to the Customer Preklad názvu Marketing vyhľadávačov ako súčasť aplikácie umelej inteligencie pre zákazníka Autorské údaje Michal Jankovič, Michal Vávra Autor Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Vávra Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 83-94. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing elektronický * inteligencia umelá * nástroje marketingové * spotrebitelia * internet Anotácia Umelá inteligencia je súčasťou marketingových nástrojov digitálneho marketingu. S komponentami, ako strojové učenie a hlboké učenie, poskytuje hodnotenie, vytvorené vplyvom spotrebiteľského správania na internete. Spolupráca medzi systémom, obchodníkom a spoločnosťou smerom k cieľovému spotrebiteľskému segmentu. Aplikácia umelej inteligencie v marketingových vyhľadávačoch s dôrazom na SEO a vyhodnotenie z pohľadu funkcie AI v marketingových aktivitách. V súčasnosti je SEO AI od Google užívateľsky prívetivejšie, funkčnejšie a pokrokovejšie, než konkurencia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00455-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 442.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1