Počet záznamov: 1
Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment
Názov Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment Preklad názvu Audio marketing: štúdia vnímania hudby v segmente študentov Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 95-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá hudba * marketing * marketing senzorický * študenti Anotácia Audio marketing je nový koncept chápania marketingu, ako súčasti senzorického marketingu, vyplývajúceho z konceptu celostného, zážitkového, emocionálneho a individuálneho marketingu. Podľa výsledkov študenti vnímajú veselosť a energiu, ako prepojené. Známu hudbu hodnotia pozitívnejšie. Výsledky je možné aplikovať v marketingu, psychológii a muzikológii, ale aj v iných vedných odboroch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00455-008, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 645.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1