Počet záznamov: 1  

Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment

  1. Názov Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment
    Preklad názvuAudio marketing: štúdia vnímania hudby v segmente študentov
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 95-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá hudba * marketing * marketing senzorický * študenti
    AnotáciaAudio marketing je nový koncept chápania marketingu, ako súčasti senzorického marketingu, vyplývajúceho z konceptu celostného, zážitkového, ​​emocionálneho a individuálneho marketingu. Podľa výsledkov študenti vnímajú veselosť a energiu, ako prepojené. Známu hudbu hodnotia pozitívnejšie. Výsledky je možné aplikovať v marketingu, psychológii a muzikológii, ale aj v iných vedných odboroch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00455-008, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF645.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.