Počet záznamov: 1  

Neuromarketing

  1. Názov Neuromarketing : Understanding the "Buy Button" in Your Customer's Brain
    Autorské údajePatrick Renvoisé and Christophe Morin
    Autor Renvoisé Patrick
    Spoluautori Morin Christophe
    Vydavateľské údaje[New York] : HarperCollins Leadership , 2007. - 244 s.
    ISBN978-1-5955-5135-1 , 978-0-7852-2680-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * rozhodovanie nákupné * emócie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra921309

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    921309OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.