Počet záznamov: 1
Consumer Neuroscience
Názov Consumer Neuroscience Autorské údaje edited by Moran Cerf and Manuel Garcia-Garcia Ďalší autori Cerf Moran (Vedecký redaktor) Garcia-Garcia Manuel (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Cambridge : The MIT Press , 2017. - 348 s. ISBN 978-0-262-03659-7 (hardcover) Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá neuroveda * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * emócie * marketing sociálny * neuromarketing * výskum trhu * etika Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 921305
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 921305 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1