Počet záznamov: 1  

Consumer Neuroscience

  1. Názov Consumer Neuroscience
    Autorské údajeedited by Moran Cerf and Manuel Garcia-Garcia
    Ďalší autori Cerf Moran (Vedecký redaktor)
    Garcia-Garcia Manuel (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeCambridge : The MIT Press , 2017. - 348 s.
    ISBN978-0-262-03659-7 (hardcover)
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá neuroveda * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * emócie * marketing sociálny * neuromarketing * výskum trhu * etika
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra921305

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    921305OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.