Počet záznamov: 1
Ethics and Neuromarketing
Názov Ethics and Neuromarketing : Implications for Market Research and Business Practice Autorské údaje editors Andrew R. Thomas ... [et al.] Ďalší autori Thomas Andrew R. (Vedecký redaktor) Pop Nicolae Alexandru (Vedecký redaktor) Iorga Ana Maria (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Cham : Springer , 2017. - 209 s. ISBN 978-3-319-45607-2 DOI 10.1007/978-3-319-45609-6 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * neuroveda * etika * ochrana dát Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 921416
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 921416 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1