Počet záznamov: 1  

Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing

  1. Názov Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing
    Autorské údajeGiovanni Vecchiato ... [et al.]
    Autor Vecchiato Giovanni
    Spoluautori Cherubino Patrizia
    Trettel Arianna
    Vydavateľské údajeBerlin : Springer , 2013. - 136 s.
    ISBN978-3-642-38063-1
    DOI 10.1007/978-3-642-38064-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * neuroveda * inzercia * propagácia * reklama
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra921418

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    921418OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.