Počet záznamov: 1  

Brand Management

  1. Názov Brand Management [elektronický zdroj]
    Autorské údajeEdited by: František Pollák, Peter Markovič
    Ďalší autori Pollák František (Vedecký redaktor) EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Markovič Peter (Vedecký redaktor) EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Vydavateľské údajeLondon : IntechOpen , 2022. - 89 s. [5,6 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-1-80356-000-7 Online ISBN , 978-1-80356-001-4 eBook (PDF)
    DOI 10.5772/intechopen.96845
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment značky * budovanie značky * marketing * identita podniková * marketing elektronický * internet * trh medzinárodný
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00488-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.9 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.