Počet záznamov: 1  

Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity

  1. Názov Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity
    Preklad názvuÚvodná kapitola: Manažment značky ako súčasť podnikovej identity
    Autorské údajeFrantišek Pollák
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Brand Management. Pp. 3-7. - London : IntechOpen, 2022 / Pollák František ; Markovič Peter. ISBN 978-1-80356-000-7
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá manažment značky * budovanie značky * identita podniková * marketing * stratégia podniková
    AnotáciaPredstavenie pojmov manažment značky a podniková identita. Teoretické definície.
    Kategória EPCKapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00488-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF324.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.