Počet záznamov: 1  

Communicating Knowledge-Focus Through Websites of Higher Education Institutions

  1. Názov Communicating Knowledge-Focus Through Websites of Higher Education Institutions
    Preklad názvuKomunikácia zamerania na znalosti prostredníctvom webových stránok vysokých škôl
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Nina Evans, Ivan Hlavatý
    Autor Miklošík Andrej
    Spoluautori Evans Nina
    Hlavatý Ivan EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Zdrojový dokument Journal of Information Science. Vol. 49, no. 3 (2023), pp. 666-684. - London : Sage Publishing. ISSN 1741-6485
    DOI 10.1177/01655515211014475
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá školy vysoké * marketing * komunikácia marketingová * manažment znalostný * Slovensko
    AnotáciaOčakáva sa, že vysoké školy budú lídrami pri vytváraní a šírení znalostí v novej ére ekonomiky. Akademické aspekty manažmentu znalostí vysokých škôl prevládali vo vedeckom diskurze, pričom organizačný pohľad chýbal. Zintenzívnená konkurencia si vyžaduje transformácie vysokých škôl, ktoré zahŕňajú presadzovanie manažérskeho a marketingového prístupu. V tomto článku je skúmaná komunikácia so zainteresovanými stranami prostredníctvom webových stránok vysokých škôl. Cieľom tohto výskumu je zistiť, ako vysoké školy a ich fakulty komunikujú so zainteresovanými stranami o svojich znalostných iniciatívach, projektoch a iných otázkach súvisiacich s KM, a to skúmaním, či a do akej miery verejne dostupné zdroje na ich webových stránkach obsahujú kľúčové slová naznačujúce vytvorenie kultúry vedomostí. Výsledky ukazujú, že webové stránky vybraných vysokých škôl obsahujú stovky týchto zdrojov, zatiaľ čo iné žiadne. Štatistické údaje potvrdzujú, že intenzita komunikácie o témach súvisiacich s KC sa zvyšuje s vekom a veľkosťou VŠ. Verejné vysoké školy sú aktívnejšie a komunikujú o KC podstatne viac ako súkromné, štátne a zahraničné vysoké školy. Boli odhalené ďalšie závislosti vrátane skutočnosti, že čím vyššie je skóre Webometrie VŠ, tým vyššia je úroveň komunikácie súvisiacej s KC.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00228-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF525.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.