Počet záznamov: 1  

Consumer Ethnocentrism as a Factor of Perception of Organic Foods? Some Evidence of Young Slovaks

  1. Názov Consumer Ethnocentrism as a Factor of Perception of Organic Foods? Some Evidence of Young Slovaks
    Preklad názvuSpotrebiteľský etnocentrizmus ako faktor vnímania biopotravín? Niekoľko dôkazov od mladých Slovákov
    Autorské údajeMarián Čvirik, Kristína Korytinová
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Korytinová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 89-98. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022 ; DOKBAT 2022 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7678-101-6
    DOI 10.7441/dokbat.2022.09
    PoznámkyI-22-104-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský * potraviny * biopotraviny * mládež * mladiství * Slovensko
    AnotáciaKonzumný etnocentrizmus, ako faktor, ovplyvňujúci komplexné vnímanie biopotravín. Meranie vnímania biopotravín, spotrebiteľského etnocentrizmu a skúmanie vzťahu medzi nimi. Segment mládeže dosahuje nízky stupeň spotrebiteľského etnocentrizmu a pozitívne vníma biopotraviny. Spotrebiteľský etnocentrizmus nie je faktorom, cez ktoré sa vníma biojedlo.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00524-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF472 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.