Počet záznamov: 1  

Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC

  1. Názov Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC
    Súbežný názovNetwork Teaching is Not Only E-Learning and MOOCs
    Autorské údajePeter Schmidt, Pavol Jurík, Jaroslav Kultan
    Autor Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Spoluautori Jurík Pavol EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. S. 45-54. - Bratislava : Letra Edu, 2022 / Čerteková Eva ; Marek Ľuboš ; Jablonský Josef ; Hanták Marián ; „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-974180-9-0
    PoznámkyKEGA 019EU-4/2020
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie * vzdelávanie elektronické * udržateľnosť * technológie informačné * globalizácia
    AnotáciaSpoločenské zmeny, veľký rozvoj IT sietí, sociálnych sietí a globalizácia v ekonomike, sociálnej a vzdelávacej oblasti nastolili nové problémy vo vzdelávaní mladých ľudí, v postgraduálnom a celoživotnom vzdelávaní. Mení sa obsah, nástroje, metodika a princíp vzdelávania. Na smenu klasickým vzdelávacím formám, metódam a didaktickým postupom prichádzajú celkom nové. Mení sa miesto vzdelávania, trvácnosť získaného vzdelania, zdroje a spôsoby získavania nových poznatkov a tiež aj metódy a formy komunikácie medzi vyučujúcim a študujúcim.. Nový jav – sieťové vyučovanie – síce využíva nástroje e-learningu, MOOC, dištančného a priameho vyučovania ale je to omnoho širší systém, ktorý aktívne využíva aj sociálne siete, sieťovú komunikáciu, umelé neurónové siete a iné technológie. Príspevok je zameraný na analýzu vlastností novodobých vzdelávacích technológií založených na využívaní moderných IS.Spoločenské zmeny, veľký rozvoj IT sietí, sociálnych sietí a globalizácia v ekonomike, sociálnej a vzdelávacej oblasti nastolili nové problémy vo vzdelávaní mladých ľudí, v postgraduálnom a celoživotnom vzdelávaní. Mení sa obsah, nástroje, metodika a princíp vzdelávania. Na smenu klasickým vzdelávacím formám, metódam a didaktickým postupom prichádzajú celkom nové. Mení sa miesto vzdelávania, trvácnosť získaného vzdelania, zdroje a spôsoby získavania nových poznatkov a tiež aj metódy a formy komunikácie medzi vyučujúcim a študujúcim.. Nový jav – sieťové vyučovanie – síce využíva nástroje e-learningu, MOOC, dištančného a priameho vyučovania ale je to omnoho širší systém, ktorý aktívne využíva aj sociálne siete, sieťovú komunikáciu, umelé neurónové siete a iné technológie. Príspevok je zameraný na analýzu vlastností novodobých vzdelávacích technológií založených na využívaní moderných IS.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00527-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF571.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.