Počet záznamov: 1
Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC
Názov Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC Súbežný názov Network Teaching is Not Only E-Learning and MOOCs Autorské údaje Peter Schmidt, Pavol Jurík, Jaroslav Kultan Autor Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Spoluautori Jurík Pavol EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. S. 45-54. - Bratislava : Letra Edu, 2022 / Čerteková Eva ; Marek Ľuboš ; Jablonský Josef ; Hanták Marián ; „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-974180-9-0 Poznámky KEGA 019EU-4/2020 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelávanie * vzdelávanie elektronické * udržateľnosť * technológie informačné * globalizácia Anotácia Spoločenské zmeny, veľký rozvoj IT sietí, sociálnych sietí a globalizácia v ekonomike, sociálnej a vzdelávacej oblasti nastolili nové problémy vo vzdelávaní mladých ľudí, v postgraduálnom a celoživotnom vzdelávaní. Mení sa obsah, nástroje, metodika a princíp vzdelávania. Na smenu klasickým vzdelávacím formám, metódam a didaktickým postupom prichádzajú celkom nové. Mení sa miesto vzdelávania, trvácnosť získaného vzdelania, zdroje a spôsoby získavania nových poznatkov a tiež aj metódy a formy komunikácie medzi vyučujúcim a študujúcim.. Nový jav – sieťové vyučovanie – síce využíva nástroje e-learningu, MOOC, dištančného a priameho vyučovania ale je to omnoho širší systém, ktorý aktívne využíva aj sociálne siete, sieťovú komunikáciu, umelé neurónové siete a iné technológie. Príspevok je zameraný na analýzu vlastností novodobých vzdelávacích technológií založených na využívaní moderných IS.Spoločenské zmeny, veľký rozvoj IT sietí, sociálnych sietí a globalizácia v ekonomike, sociálnej a vzdelávacej oblasti nastolili nové problémy vo vzdelávaní mladých ľudí, v postgraduálnom a celoživotnom vzdelávaní. Mení sa obsah, nástroje, metodika a princíp vzdelávania. Na smenu klasickým vzdelávacím formám, metódam a didaktickým postupom prichádzajú celkom nové. Mení sa miesto vzdelávania, trvácnosť získaného vzdelania, zdroje a spôsoby získavania nových poznatkov a tiež aj metódy a formy komunikácie medzi vyučujúcim a študujúcim.. Nový jav – sieťové vyučovanie – síce využíva nástroje e-learningu, MOOC, dištančného a priameho vyučovania ale je to omnoho širší systém, ktorý aktívne využíva aj sociálne siete, sieťovú komunikáciu, umelé neurónové siete a iné technológie. Príspevok je zameraný na analýzu vlastností novodobých vzdelávacích technológií založených na využívaní moderných IS. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00527-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 571.3 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1