Počet záznamov: 1  

Business Model of a Retail Unit Based on the Assortment Policy of a Selected Food Retail Network in the Era of Digitalization

  1. Názov Business Model of a Retail Unit Based on the Assortment Policy of a Selected Food Retail Network in the Era of Digitalization
    Preklad názvuObchodný model maloobchodnej jednotky na základe sortimentnej politiky vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie
    Autorské údajeRóbert Rehák
    Autor Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Workshop Proceedings Engineering Sciences and Production Management. Pp. 100-105. - Košice : Pro Enviro, 2022 / Majerník Milan ; Daneshjo Naqibullah ; Chovancová Jana ; Štofková Jana ; Edl Milan ; Andrzejewski Mariusz ; Kohla Andreas ; Engineering Sciences and Production Management Workshop. ISBN 978-80-89295-96-8
    PoznámkyVEGA 1/0012/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá digitalizácia * modely podnikateľské * marketing * maloobchod * potraviny
    AnotáciaČlánok obsahuje obchodný model maloobchodnej jednotky založený na sortimentnej politike vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie. V príspevku je rozpracovaná a zhrnutá sortimentná politika pre konkrétny obchodný reťazec. Samostatnou časťou je vyhodnotenie sortimentu od slovenských dodávateľov k danému reťazcu. Článok obsahuje aj informácie o aktuálnych trendoch v marketingu vo vzťahu k digitalizácii v obchodných reťazcoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00513-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF706.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.