Počet záznamov: 1
Business Model of a Retail Unit Based on the Assortment Policy of a Selected Food Retail Network in the Era of Digitalization
Názov Business Model of a Retail Unit Based on the Assortment Policy of a Selected Food Retail Network in the Era of Digitalization Preklad názvu Obchodný model maloobchodnej jednotky na základe sortimentnej politiky vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie Autorské údaje Róbert Rehák Autor Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Workshop Proceedings Engineering Sciences and Production Management. Pp. 100-105. - Košice : Pro Enviro, 2022 / Majerník Milan ; Daneshjo Naqibullah ; Chovancová Jana ; Štofková Jana ; Edl Milan ; Andrzejewski Mariusz ; Kohla Andreas ; Engineering Sciences and Production Management Workshop. ISBN 978-80-89295-96-8 Poznámky VEGA 1/0012/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá digitalizácia * modely podnikateľské * marketing * maloobchod * potraviny Anotácia Článok obsahuje obchodný model maloobchodnej jednotky založený na sortimentnej politike vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie. V príspevku je rozpracovaná a zhrnutá sortimentná politika pre konkrétny obchodný reťazec. Samostatnou časťou je vyhodnotenie sortimentu od slovenských dodávateľov k danému reťazcu. Článok obsahuje aj informácie o aktuálnych trendoch v marketingu vo vzťahu k digitalizácii v obchodných reťazcoch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00513-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 706.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1