Počet záznamov: 1  

Motivačné aspekty k štúdiu na vysokej škole: komparácia ekonomický vs technický študijný smer

  1. Názov Motivačné aspekty k štúdiu na vysokej škole: komparácia ekonomický vs technický študijný smer
    Súbežný názovMotivation Aspects to Study at the University: Comparison Economic vs. Technical Study Program
    Autorské údajeAndrea Furková
    Autor Furková Andrea EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář, 30. listopad - 2. prosinec 2022, Praha. S. 27-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / König Brian ; Lukáčik Martin ; Borovička Adam ; Fendek Michal ; Goga Marián ; Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu 2022 Mezinárodní vědecký seminář. ISBN 978-80-225-5006-2
    PoznámkyVEGA 1/0193/20. - VEGA 1/0211/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá školy vysoké * štúdium vysokoškolské * motivácia * študenti * vzdelávanie * prieskum
    AnotáciaPríspevok skúma charakteristiky motivácie k štúdiu na vysokej škole u študentov dvoch vysokých škôl a to Fakulty informatiky a informačných technológií Slovenskej technickej univerzity v Bratislave a Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave. Hlavným cieľom bolo overiť hlavnú hypotézu rozdielnych motivačných aspektov študentov s ekonomickým a technickým zameraním štúdia, resp. zistiť, či je možné nájsť štatisticky významné rozdiely medzi týmito dvomi skupinami študentov vo faktoroch vonkajšej ako aj vnútornej motivácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00545-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF666 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.