Počet záznamov: 1  

The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior

  1. Názov The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior
    Preklad názvuVplyv pandémie COVID-19 na predvianočné nákupné správanie
    Autorské údajeMichal Jankovič
    Autor Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : Conference Proceedings. Pp. 179-186. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7678-101-6
    DOI 10.7441/dokbat.2022.18
    PoznámkyIGA SVK/FaME/2022/001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * pandémia * obchod * obchod elektronický * sviatok štátny * kríza * kríza pandemická * zmennosť * zmeny technologické
    AnotáciaHlavné zmeny v správaní spotrebiteľov pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory, ovplyvňujúce nákup Vianočných darčekov slovenskými spotrebiteľmi. Zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch. Digitálne návyky, nárast spotrebiteľských preferencií a náklonnosti k elektronickému nakupovaniu budú pokračovať aj po skončení krízy COVID-19.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00524-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF441.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.