Počet záznamov: 1  

Niektoré vývojové tendencie v obchode a ich vplyv na trh s automobilmi

  1. Názov Niektoré vývojové tendencie v obchode a ich vplyv na trh s automobilmi
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. S. 83-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Daňo Ferdinand ; Naďová Krošláková Monika ; Pajtinková - Bartáková Gabriela. ISBN 978-80-225-5005-5
    PoznámkyVEGA 1/0046/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá obchod * priemysel automobilový * elektromobilita * digitalizácia * pandémia
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá vývojovými trendmi v obchode a ich vplyvom na automobilový trh. Medzi tieto tendencie patrí napr. rozvoj digitalizácie a elektronického obchodu, pandémia COVID-19 a udržateľnosť. Vplyv týchto trendov na automobilový trh sa prejavuje na úrovni maloobchodných sietí, predaja, elektronického obchodu, v oblasti dodávok tovaru konečným spotrebiteľom, ako aj vývoja softvéru pre digitálne, informačné a zábavné systémy v automobiloch. Príspevok tiež prináša zhodnotenie súčasného stavu automobilového trhu z pohľadu determinantov spotrebiteľských postojov, online predaja automobilov ako aj budúcnosti automobilového trhu s dôrazom na udržateľnosť.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00563-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF359.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.