Počet záznamov: 1  

NEURO

  1. Názov NEURO : Modern Approach to Economics Disciplines
    Autorské údajeEva Hanuláková - Róbert Hula - Michael Šášky, Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Radek Tahal, Aneta Vančová
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Krzywonos Małgorzata (Recenzent)
    Tahal Radek (Recenzent)
    Vančová Aneta (Recenzent)
    Vydavateľské údajeLüdenscheid : RAM-Verlag , 2022. - 192 s. [10 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-3-96595-030-6
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuroveda * neuromarketing * rozhodovanie * riadenie * etika * disciplína hospodárska
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00579-001, originál dokumentu
    DostupnosťPlný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.