Počet záznamov: 1  

Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing

  1. Názov Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing [elektronický zdroj]
    Autorské údajeŠtefan Žák - Mária Hasprová - Tomáš Ružička, Reviewers: Pavol Križo, Gabriela Pajtinková Bartáková, Martina Jelínková
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ružička Tomáš
    Ďalší autori Križo Pavol (Recenzent)
    Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Jelínková Martina (Recenzent)
    Vydavateľské údajeLondon : Sciemcee Publishing , 2022. - 103 s. [7,63 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-1-7399378-5-0
    PoznámkyVEGA 1/0505/22
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * marketing elektronický * výskum * štúdie * rozhodovanie nákupné * modely
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00585-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF20 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.