Počet záznamov: 1  

Duopoly Pricing Strategy in Spatial Competition Using Constant-sum Games

  1. Názov Duopoly Pricing Strategy in Spatial Competition Using Constant-sum Games
    Preklad názvuStratégia duopolného oceňovania v priestorovej konkurencii pomocou hier s konštantným súčtom
    Autorské údajePatrícia Holzerová, Zuzana Čičková
    Autor Holzerová Patrícia EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Spoluautori Čičková Zuzana EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 1439-1450. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309
    DOI 10.18421/TEM114-03
    PoznámkyVEGA 1/0427/20. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá duopoly * hry * oceňovanie * konkurencia * súťaž hospodárska * trhy
    AnotáciaPriestorové hry zamerané na nedokonalú konkurenciu sú špecifickou oblasťou teórie hier zaoberajúcou sa správaním konkurentov na trhu. Tento článok sa zameriava na formuláciu a riešenie špecifickej jednokolovej priestorovej hry s konštantným súčtom dvoch hráčov, ktorí sa rozhodujú o umiestnení svojich pobočiek s cieľom prilákať zákazníkov a maximalizovať výnosy. Priestor je charakterizovaný grafom, v ktorom uzly predstavujú polohu zákazníkov a možné miesto poskytovania služieb. Hlavným cieľom je predstaviť problematiku stanovenia ceny produktu jedného hráča na základe vopred stanovenej ceny jeho súpera.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00584-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.