Počet záznamov: 1
The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy
Názov The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy Preklad názvu Vplyv digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku Autorské údaje Vladimír Bolek, Johann In-Ho Kim Autor Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Spoluautori Kim Johann In-Ho EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 14th International Scientific Conference, 19th - 20th May 2022, Jihlava, Czech Republic. Pp. 21-30. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022 / Bažantová Simona ; Bolek Vladimír ; Chalupová Martina ; COMPETITION 2022 International Scientific Conference. ISBN 978-80-88064-64-0. ISSN 2788-0605 (online; pdf) Výstup z projektu VEGA 1/0388/20 Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy
Poznámky VEGA 1/0388/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá predaj * stratégia distribučná * digitalizácia * transformácia digitálna * transformácia podniku * technika predaja * riadenie predaja * pandémia * správanie spotrebiteľa * konkurencia Anotácia Príspevok analyzuje a hodnotí vplyv transformácie podniku, pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom a digitalizácie na predaje. Odporúčania na základe teoretickej štúdie, demonštrácie na nedávnych prípadových štúdiách a prieskumoch. Identifikácia vplyvu digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku. Analýza teoretických východísk a porovnanie súčasných poznatkov a prístupov. Príspevok ukazuje, že distribúcia sa spočiatku transformovala digitalizáciou a digitalizácia bola poháňaná kvantovými skokmi pandémiou COVID-19. Technologická zmena v podobe „digitalizácie“ zásadne zmenila mnohé odvetvia, internet prevrátil spôsob, akým spotrebitelia komunikujú so značkami, nákupné správanie sa zmenilo smerom k túžbe po personalizovanom a jedinečnom zážitku z nákupu, vyhodnocovanie údajov sa stáva dôležitejším a nákupný zážitok je pre zákazníkov dôležitejší ako produkt. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00567-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 778.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1