Počet záznamov: 1  

The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy

  1. Názov The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy
    Preklad názvuVplyv digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku
    Autorské údajeVladimír Bolek, Johann In-Ho Kim
    Autor Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Kim Johann In-Ho EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 14th International Scientific Conference, 19th - 20th May 2022, Jihlava, Czech Republic. Pp. 21-30. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022 / Bažantová Simona ; Bolek Vladimír ; Chalupová Martina ; COMPETITION 2022 International Scientific Conference. ISBN 978-80-88064-64-0. ISSN 2788-0605 (online; pdf)
    Výstup z projektu VEGA 1/0388/20 Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy
    PoznámkyVEGA 1/0388/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá predaj * stratégia distribučná * digitalizácia * transformácia digitálna * transformácia podniku * technika predaja * riadenie predaja * pandémia * správanie spotrebiteľa * konkurencia
    AnotáciaPríspevok analyzuje a hodnotí vplyv transformácie podniku, pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom a digitalizácie na predaje. Odporúčania na základe teoretickej štúdie, demonštrácie na nedávnych prípadových štúdiách a prieskumoch. Identifikácia vplyvu digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku. Analýza teoretických východísk a porovnanie súčasných poznatkov a prístupov. Príspevok ukazuje, že distribúcia sa spočiatku transformovala digitalizáciou a digitalizácia bola poháňaná kvantovými skokmi pandémiou COVID-19. Technologická zmena v podobe „digitalizácie“ zásadne zmenila mnohé odvetvia, internet prevrátil spôsob, akým spotrebitelia komunikujú so značkami, nákupné správanie sa zmenilo smerom k túžbe po personalizovanom a jedinečnom zážitku z nákupu, vyhodnocovanie údajov sa stáva dôležitejším a nákupný zážitok je pre zákazníkov dôležitejší ako produkt.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00567-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF778.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.