Počet záznamov: 1  

Cesta k nákupu elektrospotřebučů u zákazníků v Praze a okolí

  1. Názov Cesta k nákupu elektrospotřebučů u zákazníků v Praze a okolí
    Autorské údajeLenka Mastešová
    Autor Mastešová Lenka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 28-29. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zákazníci * elektrotechnika * správanie spotrebiteľa * Česko
    AnotáciaCesta zákazníka k nákupu zahŕňa všetky interakcie zákazníka v bodoch kontaktu so značkou. Zákazník pred kúpou produktu prejde niekoľkými etapami, ktoré na seba nadväzujú a každá etapa je dôležitá pri jeho rozhodovaní, či si kúpi práve túto značku. Rozhodovací proces má niekoľko fáz – identifikácia problému, zber informácií, vyhodnotenie alternatív, rozhodnutie o kúpe a ponákupné správanie. Predložená štúdia prináša niektoré zo záverov realizovaného výskumu, ktorý mapoval počiatočné fázy rozhodovacieho procesu vo vzťahu k zákazníkom na trhu elektrospotrebičov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.