Počet záznamov: 1  

Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů

  1. Názov Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů
    Autorské údajeEliška Morochovičová, Kristýna Kamlarová
    Autor Morochovičová Eliška
    Spoluautori Kamlarová Kristýna
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá influencer marketing * komunikácia marketingová * propagácia * správanie spotrebiteľa * siete sociálne
    AnotáciaMenej ako tretina online užívateľov v Českej republike sleduje aspoň jedného influencera na sociálnych sieťach. Tieto internetové celebrity často spájajú svoje aktivity online s propagáciou rôznych značiek alebo služieb. Tá nemusí mať len formu platenej propagácie, ale môže niesť aj dôležité posolstvá alebo zvyšovať povedomie o charitatívnych aktivitách a fundraiseroch. A ako ukazujú údaje, rôzne formy spolupráce s influencermi na sociálnych sieťach prinášajú značkám a organizáciám ovocie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.